Та бүртгүүлж, хэрэглэгч болоод сорилууд ажиллавал ямар бодлого дээр алдсан, ямар бодлогыг зөв бодсон болохыг харуулдаг систем ажиллана. Мөн бусад сорилуудад оролцох боломжтой болно.
1 Ямар нэг тоог $8$-д хуваахад $6$ ноогдоод, $7$ үлдэв. Уг тоог олоорой.
2 Илэрхийллийн утгыг ол. $$2\dfrac15+3\dfrac{11}{50}+5\dfrac{111}{500}$$
3 $(-1)^{10}+(-1)^8+(-1)^7+1^9$ илэрхийллийн утгыг ол.
4 $36$-н $70\%$ нь ямар тооны $40\%$-тай тэнцэх вэ?
5 Дараалсан зургаан тооны нийлбэр $87$ бол эдгээрийн тооны хамгийн их нь хэд вэ?
6 Тойрог дээр 1-12 дугаартай шааруудыг зурагт үзүүлснээр байрлуулав. Эхлээд 3 дугаартай шаарыг хагалах бөгөөд түүнээс хойш 2 шаар алгасгаад гурав дахь шаарыг хагалах үйлдлийг гүйцэтгэв. Хамгийн сүүлд ямар дугаартай шаарууд үлдэх вэ?
7 iMath.mn системийн сорилуудын бодлого бүр нь 5 сонголт бүхий хариутай бөгөөд зөвхөн нэг нь зөв байдаг. $7$-р ангийн нэг сорилын $8$-р бодлогын хариултыг сурагчид доорх байдлаар сонгожээ. Хамгийн олон сурагч сонгосон хариулт нь зөв байсан бол уг бодлогыг нийт сурагчдын хэдэн хувь нь зөв бодсон байна вэ?
8 Сурагч Мэргэн iMath.mn систем дээр $10$ сорил ажиллав. Эдгээр сорилууд дээр $A$, $B$, $C$ үнэлгээнүүд авчээ. $A$ ба $B$ үнэлгээтэй сорил нийлээд $7$, $B$ ба $C$ үнэлгээтэй сорил нийлээд $8$ байв. Тэгвэл $B$ үнэлгээтэй сорил хэд байсан бэ?
9 $20^{50}\cdot 50^{20}$ тоо хэдэн тэгээр төгсөх вэ?
10 Улаан өнгийн толины $C$ цэгт $B$ цэгээс лазер тусаахад $CD$ цацргийн дагуу хугарчээ. $AB\perp CD$ ба $\angle ABC=24^\circ$ байсан бол $\alpha$ өнцгийн хэмжээг ол.
1 Хэрчмийн нэг төгсгөл $(2;1)$, дундаж $(2;4)$ координаттай бол нөгөө төгсгөл $(\fbox a;\fbox b)$ координаттай. Уг хэрчмийн урт $\fbox{c}$ байна.