ONLINE СОРИЛ

Туршилтын сорил

ДУУСАХ ЦАГ | 20:04

ҮЛДСЭН ХУГАЦАА | 00:40:00

Та бүртгүүлж, хэрэглэгч болоод сорилууд ажиллавал ямар бодлого дээр алдсан, ямар бодлогыг зөв бодсон болохыг харуулдаг систем ажиллана. Мөн бусад сорилуудад оролцох боломжтой болно.

1 Ямар нэг тоог $8$-д хуваахад $6$ ноогдоод, $7$ үлдэв. Уг тоог олоорой.


2 Илэрхийллийн утгыг ол. $$2\dfrac15+3\dfrac{11}{50}+5\dfrac{111}{500}$$


3 $(-1)^{10}+(-1)^8+(-1)^7+1^9$ илэрхийллийн утгыг ол.


4 $36$-н $70\%$ нь ямар тооны $40\%$-тай тэнцэх вэ?



5 Дараалсан зургаан тооны нийлбэр $87$ бол эдгээрийн тооны хамгийн их нь хэд вэ?


6 Тойрог дээр 1-12 дугаартай шааруудыг зурагт үзүүлснээр байрлуулав. Эхлээд 3 дугаартай шаарыг хагалах бөгөөд түүнээс хойш 2 шаар алгасгаад гурав дахь шаарыг хагалах үйлдлийг гүйцэтгэв. Хамгийн сүүлд ямар дугаартай шаарууд үлдэх вэ?


7 iMath.mn системийн сорилуудын бодлого бүр нь 5 сонголт бүхий хариутай бөгөөд зөвхөн нэг нь зөв байдаг. $7$-р ангийн нэг сорилын $8$-р бодлогын хариултыг сурагчид доорх байдлаар сонгожээ. Хамгийн олон сурагч сонгосон хариулт нь зөв байсан бол уг бодлогыг нийт сурагчдын хэдэн хувь нь зөв бодсон байна вэ?


8 Сурагч Мэргэн iMath.mn систем дээр $10$ сорил ажиллав. Эдгээр сорилууд дээр $A$, $B$, $C$ үнэлгээнүүд авчээ. $A$ ба $B$ үнэлгээтэй сорил нийлээд $7$, $B$ ба $C$ үнэлгээтэй сорил нийлээд $8$ байв. Тэгвэл $B$ үнэлгээтэй сорил хэд байсан бэ?


9 $20^{50}\cdot 50^{20}$ тоо хэдэн тэгээр төгсөх вэ?


10 Улаан өнгийн толины $C$ цэгт $B$ цэгээс лазер тусаахад $CD$ цацргийн дагуу хугарчээ. $AB\perp CD$ ба $\angle ABC=24^\circ$ байсан бол $\alpha$ өнцгийн хэмжээг ол.


1 Хэрчмийн нэг төгсгөл $(2;1)$, дундаж $(2;4)$ координаттай бол нөгөө төгсгөл $(\fbox a;\fbox b)$ координаттай. Уг хэрчмийн урт $\fbox{c}$ байна.


Хэрвээ, чи хичээвэл юунд ч хүрч чадна...
- 8x100
Сэлүүн Санаа ХХК-ийн дэргэдэх 8x100 сургалтын төв нь үйл ажиллагаагаа эхлэсний 5 жилийн ойгоо тохиолдуулан олон арга хэмжээ зохиож байгаагийн нэг нь энэ цахим сургалтын систем болно.

Ирээдүй, хойч үеийн эзэд болох сурагч та бүхнийг хүссэн мэргэжилээ саадгүй сонгож, итгэл үнэмшил дүүрэн сурч, илүү өндөр мэдлэгтэй, чадварлаг боловсон хүчин болж эх орондоо зүтгээсэй гэсэн хүслийн дор ийнхүү ажиллаж байна.